torsdag 15 oktober 2009

Tenta

Jag hade tenta förra veckan. I morgon är det dags igen. Den här gången blir det i socialpsykologin som vi har haft under veckan, vilket i detta fallet mest handlar om gruppteorier och roller. Det är intressant, men en veckas studier ger inte direkt någon djupare kunskap i ämnet. Tentan kommer att göras i basgruppen och vi får ett fall att arbeta med under högst fyra timmar. Det blir nog trevligt, vi skrattar mycket i gruppen (lite för mycket ibland för att vara riktigt effektiva)...

Idag har jag således inget att göra i skolan och tar det mest lugnt. Tänkte gå till skolan och kopiera en del ur en bok, så jag kommer ut idag. :)

I går var jag o E på gympa, det gick väl bra, men får mig att vilja löpträna, för att springa går INTE bra... :)

Nu ska här göras lite nytta, jag tänkte iallafall byta om från pyjamas. Klockan är ju ändå 11.

Inga kommentarer: