lördag 17 december 2011

Julklappar

Jag brukar tycka det är roligt att handla julklappar, jag brukar se fram emot julen. Det är alldeles för varmt i år och jag har varit så upptagen av praktik och annat så jag har inte riktigt haft tid eller ork att tänka på julen. Nu är julpyntet på plats; en tomte och en stjärna i fönstret (resten är i föräldrahemmet), dock är julkänslorna nere på minus. Detta ska åtgärdas genom en räd i stadens butiker, denna ska genomföras de närmaste timmarna och förhoppningsvis resultera i att mina julklappsinköp blir avklarade...

Sedan ska här skrivas skolarbeten resten av helgen. Allt för julfriden!

3 kommentarer:

Stina sa...

Så du har en blogg, skoj!Hur går det med pluggandet och den lilla!

Anonym sa...

stina, ar det du? visste du inte om pingvinkvinnan? varfor visste jag da?:-o kram pa alla!:)
D.

STINA sa...

nej alltsa det här är ju inte jag. ÄNTLIGEN är den fantastiska bloggen tillbaks!
Om du vill sa kan vi stresshandla den 23 rebecka!! men jag kommer inte ihag om du är kvar i lund da eller inte.
kram